GALERIA

Skoda Octavia TDI

16.06.2007

Skoda Octavia TDI 2002r. Poddawana wcześniej już minimalnej modyfikacji w naszej firmie, dziś osiągnęła wynik 120KM Pierwotnie w serii Skoda miała 97 KM. Właściciel zadbał o design auta - my pomogliśmy je ożywić.

Skoda Octavia TDI

Skoda Octavia TDI wykres

Opel Vectra DTI 16V

10.06.2007

Tuningowaliśmy Opla Vectrę DTI 16V 2000r. Ze względu na zastosowaną w Oplach wrażliwą pompę paliwową VP44 - auta tej firmy traktujemy szczególnie ostrożnie . Vectra miała seryjnie aż 107 KM, po modyfikacji zyskała kolejne  20 KM / 40 Nm - teraz jeździ doskonale. 
Gdańsk - Brodnica 175 km.

Opel Vectra DTI 16V

Opel Vectra DTI 16V wykres

Passat TDI 2000r.

02.06.2007

W nasze ręce trafił Passat TDI 2000r. Jednostka napędowa 1.9 TDI 90KM o symbolu AHH - jest najbardziej podatna na tuning z  całej rodziny VW.  Silnik ten jest poszukiwany przez fanów sportowej jazdy. Na HAMOWNI okazało się że przedstawiany egzemplarz miał seryjnie 101 KM zamiast katalogowych 90KM ! Stosunkowo delikatny program wydobył z AHH dodatkowe 25KM i prawie 80Nm !! Teraz to naprawdę całkiem szybkie auto ! Mława - Brodnica 77 km.

Passat TDI 2000r.

Passat TDI 2000r. wykres

Volkswagen Golf MK2

09.04.2007

Niezwykły, jeden z najszybszych Golfów II w Polsce na naszej hamowni!! Volkswagen Golf  MK2 1.6TD 1992r seryjnie zaledwie 59 KM, po modyfikacjach mechanicznych dokonanych przez właściciela, 17.03.2007 osiąga 102 KM. Natomiast najnowszy wynik po wymianie pompy paliwowej na wydajniejszą to aż 121KM i 276Nm !!

Volkswagen Golf  MK2

Volkswagen Golf  MK2 wykres

Targi Motoryzacyjne - Bydgoszcz

24.03.2007

Byliśmy na Bydgoskich Targach Motoryzacyjnych. Impreza bardzo udana - nowe znajomości, kontakty...

Targi Motoryzacyjne - Bydgoszcz

Targi Motoryzacyjne - Bydgoszcz wykres

Audi A4 TDI

19.02.2007

Audi A4 TDI PD  2002 r. Przed tuningiem 94 KM po modyfikacji 121 KM. Przyrost wyniósł 26.5 KM.
Zobacz wykres !

Audi A4 TDI

Audi A4 TDI  wykres

 

Fiat Seicento 900 cm

19.10.2006

Seicento 900 cm Pomiary na benzynie i na gazie LPG - przygotowujemy go do tuningu.

Fiat Seicento 900 cm

Fiat Seicento 900 cm wykres

Skoda Octavia 1.9 TDI AGR

28.09.2006

Tym razem zamieszczamy wykresy dokumentujące powtarzalność dokonywanych w naszej firmie modyfikacji. CHIPTUNINGOWI poddano 2 Skody Octavie o takich samych silnikach 1.9 TDI AGR. Pierwsza nowsza 2002r. 80 tyś. km. przebiegu, 97 KM "w serii" . Druga starsza 2000/2001r. 125 tyś. km., 95 KM mocy przed modyfikacją. Zadanie: poprawić przebieg charakterystyki momentu obrotowego oraz podnieć moc do 110 KM. Oto wyniki:

Skoda Octavia 1.9 TDI AGR wykres

Skoda Octavia 1.9 TDI AGR wykres2

VW Vento 2.0

26.08.2006

Zamieszczamy wykres z hamowni przedstawiający -wynik badania VW Vento 2.0 benzyna / gaz LPG. Auto miało założoną sekwencyjną instalację gazową. Na wykresie widać różnice mocy na obu rodzajach paliwa. Prawidłowo założona i wyregulowana instalacja sprawiła że różnice nie są duże. Na gazie Vento miało zaledwie 7 KM i 10 Nm mniej niż na benzynie. Zapraszamy na podobne badania - dowiesz się jak spisali się instalatorzy gazu w Twoim aucie!

VW Vento 2.0-wykres

Suzuki Swift 1.3

21.08.2006

Najszybsze auto na hamowni ! N-grupowe Suzuki Swift 1.3 podczas badania osiągnęło na 4 biegu prędkość 240km/h !! Okazało się jak dotąd, najszybszym samochodem z pośród wszystkich badanych.

Suzuki Swift 1.3

Suzuki Swift 1.3 wykres