GALERIA

Renault Trafic 1.9 DCI

17.11.2009

Wreszcie jakaś odmiana... trafił do nas Renault Trafic 1.9 DCI  2005r. w serii 95 KM i 230 Nm po tuningu 120 KM i 279 Nm. Zdjęta została też blokada dzięki czemu auto osiąga o 20 km/h wyższą prędkość maksymalną.

Renault Trafic 1.9 DCI

Renault Trafic 1.9 DCI wykres

Golf V 2.0 TDI BKD

10.11.2009

Golf V 2.0 TDI BKD 2003r. przyjechał na tuning aż z Dębicy. Wynik po modyfikacji 172 KM i 397 Nm.

Golf V 2.0 TDI BKD

Golf V 2.0 TDI BKD wykres

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

04.11.2009

Octavia RS 2.0 TDI BMN 2006r. w wyniku modyfikacji w naszej firmie - uzyskała dodatkowe 22 KM i 41 Nm. Kolejna udana modyfikacja auta na sterowniku Siemensa.

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN wykres

VW Passat 1.9 TDI

26.10.2009

Kolejny Passat 1.9 TDI 2001r. przyjechał na tuning z Niemiec po modyfikacji 133 KM i 347 Nm.

VW Passat 1.9 TDI

VW Passat 1.9 TDI wykres

Passat 1.9TDI ATJ

19.10.2009

Passat 1.9TDI  ATJ 2000r. - przyjechał z Giżycka. Auto okazało się bardzo silne w serii 120 KM / 308 Nm po tuningu 144 KM i 332 Nm. Po modyfikacji wykres momentu obrotowego przebiega dużo bardziej płasko niż w serii co znacznie poprawia komfort jazdy. 

Passat 1.9TDI  ATJ

Passat 1.9TDI  ATJ wykres

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE

12.10.2009

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE 2007r. przyjechała z Olsztyna. Po pierwszej modyfikacji 142 KM i nawet 325 Nm ale ze względu na występujące dymienie - skorygowaliśmy soft do 135 KM i 310 Nm.

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE wykres

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE

10.10.2009

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE 2006r. Po pierwszej modyfikacji 145 KM / 317 Nm, po korekcie 143 KM i 304 Nm. 

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE

Skoda Octavia II 1.9TDI BXE wykres

Skoda Octavia 1.9TDI ALH

09.10.2009

Skoda Octavia 1.9TDI ALH 2004r. przyjechała z Pabianic. Po tuningu 120 KM 238 Nm. 

Skoda Octavia 1.9TDI ALH

Skoda Octavia 1.9TDI ALH wykres

Audi A4 B7 S-line 2.0 TDI BRD

12.09.2009

Audi A4 B7 S-line 2.0 TDI BRD 2007r. na sterowniku Siemensa i piezoelektrycznym wtrysku paliwa po tuningu 190 KM / 380 Nm. Udało się znacznie poprawić charakterystykę przebiegu zarówno krzywej momentu obrotowego jak i mocy które w serii przebiegały bardzo niestabilnie. Modyfikacja na bezpiecznym poziomie dającym jednocześnie  wiele frajdy z jazdy.

Audi A4 B7 S-line 2.0 TDI BRD

Audi A4 B7 S-line 2.0 TDI BRD wykres

Audi A4 B6 2004r.

09.09.2009

Audi A4 B6 2004r. silnik 1.9 TDI AVF bardzo silne w serii, po pierwszej modyfikacji 163 KM i 370 Nm po kolejnej korekcie na prośbę właściciela odjechało z wynikiem 160 KM i 358 Nm.

Audi A4 B6 2004r.

Audi A4 B6 2004r. wykres