GALERIA

Peugeot 307 1.6 HDI

08.05.2010

Kolejny Peugeot 307 z Żuromina, tym razem 1.6 HDI 2007r. seria 90 KM i 215 Nm -po tuningu 111 KM i 251 Nm.

Peugeot 307 1.6 HDI

Peugeot 307 1.6 HDI wykres

Golf V 1.9 TDI BKC

24.04.2010

Czarny Golf V 1.9 TDI BKC 2005r. stosunkowo mocny w serii 112 KM / 279 Nm zamiast katalogowych 105 koni i 250 Nm. Po tuningu 140 KM i 318 Nm.

Golf V 1.9 TDI BKC

Golf V 1.9 TDI BKC wykres

Mercedes E-Class E220 CDI

20.04.2010

Mercedes E-Class E220 CDI 2003r. Katalogowo 150 KM / 340 Nm, hamownia wykazała w serii 147,5 KM / 334 Nm. Po tuningu osiągnęliśmy wynik 169 KM i 400 Nm.

Ugięcie wykresu w okolicach 2500 obr/min wynika z problemów z utrzymaniem tylno napędowego auta na rolkach hamowni. Zauważyliśmy że tylno napędowe (RWD) auta o wysokim momencie obrotowym 370-400 Nm wymagają zastosowania dodatkowych mocowań które zlikwidują widoczny uślizg. Nie wystarczające okazało się mocowanie tyłu auta za pomocą 2 taśm oraz podłożenie klinów pod przednie koła. Inaczej jest z autami przednio napędowymi (FWD) ale te mocujemy za pomocą 4 taśm, stalowej linki do tyłu pojazdu, ale przede wszystkim wydatnie je stabilizuje zaciągnięcie hamulca ręcznego. W Mercedesie, BMW innych tylnia oś musi się kręcić i nie można użyć ręcznego... dlatego kolejne auta (RWD) będą mocowane przy użyciu dodatkowych kotw.

Mercedes E-Class E220 CDI

Mercedes E-Class E220 CDI wykres

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

15.04.2010

Kolejna Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN 2007r. przyjechała do nas z Torunia. Wyjątkowo zadbany egzemplarz ładnie trzymający parametry seryjne, pierwszy pomiar na hamowni: 173 KM i 353 Nm. Octavia była szybka już w serii... a po modyfikacji uzyskała prawie 200 KM ! - dokładnie 198 KM i 395 Nm  nie trzeba chyba dodawać że teraz mknie jak strzała.

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN wykres

Mercedes E-Class E200 CDI

12.04.2010

Mercedes E-Class E200 CDI 2005r. okazał się autem o dużym potencjale.. seria 122 KM i 260 Nm. Po naszej modyfikacji 150 KM i 342 Nm !

Mercedes E-Class E200 CDI

Mercedes E-Class E200 CDI wykres

Ford Mondeo 2.0 TDDi

06.04.2010

Ford Mondeo 2.0 TDDi 2001r. 115 KM - tyle powinien mieć... ale hamownia pokazała 129 KM i 308 Nm ! Pomiar powtórzyliśmy 3 razy i wynik się potwierdził. Jak się później okazało auto było już wcześniej tunigowane na 130 KM i 310 Nm. Właściciel zdecydował się drugą modyfikacje w naszej firmie. Parametry Forda udało się poprawić do 142 KM i 356 Nm.

Ford Mondeo 2.0 TDDi

Ford Mondeo 2.0 TDDi wykres

Honda Civic 1.7 CTDi

02.04.2010

Honda Civic 1.7 CTDi 2004r. - zgrabne autko o sportowym charakterze, po modyfikacji 125 KM i 255 Nm - nie tylko dobrze wygląda ale i przyzwoicie jedzie.

Honda Civic 1.7 CTDi

Honda Civic 1.7 CTDi wykres

Alfa 156 1.9 JTD

02.04.2010

Alfa 156 1.9 JTD 2003r. Włoski klasyk po tuningu na 146 KM i 322 Nm wyprzedza bardzo sprawnie.

Alfa 156 1.9 JTD

Alfa 156 1.9 JTD wykres

Seat Leon 1.9 TDI BXE

01.04.2010

Seat Leon 1.9 TDI 2008r. - jego stylistyka robi duże wrażenie a dzięki tuningowi na 140 KM / 294 Nm  -jest również całkiem zwinny.

Seat Leon 1.9 TDI BXE

Seat Leon 1.9 TDI BXE wykres

Peugeot 307 1.4 HDI

20.03.2010

Peugeot 307 1.4 HDI 2003r. z Żuromina, seria 72 KM i 168 Nm - tuning 90 KM i 202 Nm i bez grama dymu !

Peugeot 307 1.4 HDI

Peugeot 307 1.4 HDI wykres