GALERIA

Volvo V40, Audi A4 2.0TDI BLB

19.06.2010

Dziś odwiedziły nas 2 auta Volvo i Audi.
Volvo V40 2001r. przyjechało z Elbląga w serii 105 KM i 225 Nm - pierwsza modyfikacja = 136 KM i 286 Nm. Ze względu na stan sprzęgła i dla odciążenia podzespołów auta dokonaliśmy korekty. Ostatecznie Volvo odjechało z wynikiem 130 KM i 278 Nm.

Audi A4 2005r. 2.0TDI BLB z Nowego Miasta Lubawskiego, seria 141 KM i 337 Nm. Pierwsza modyfikacja i 171 KM oraz 364 Nm po delikatnej korekcie 170 KM i 373 Nm. Stosunkowo płaski przebieg momentu obrotowego sprawia że silnik pracuje bardzo elastycznie.

Volvo V40, Audi A4 2.0TDI BLB

Volvo V40, Audi A4 2.0TDI BLB wykres

Volvo V40, Audi A4 2.0TDI BLB auto

Volvo V40, Audi A4 2.0TDI BLB wykres2

Fiat Bravo 1.9 Multijet

17.06.2010

150-sięcio konny Fiat Bravo 1.9 Multijet z 2008r. to już w serii stosunkowo żwawe auto, a po tuningu ma 177 KM i 378 Nm.

Fiat Bravo 1.9 Multijet

Fiat Bravo 1.9 Multijet wykres

Audi A3 1.9 TDI ALH

11.06.2010

Audi A3 1.9 TDI ALH przyjechało z Malborka na naprawę mapy startowej (ciężkie zapalanie na rozgrzanym silniku) jednak przy okazji właściciel zdecydował się na podniesienie mocy. Obecnie Audi legitymuje się mocą 116 KM i 264 Nm.

Audi A3 1.9 TDI ALH

Audi A3 1.9 TDI ALH wykres

Skoda Octavia 1.9 TDI BJB

02.06.2010

Dziś odwiedziła nas Octavia 1.9 TDI BJB 2005r. z Grudziądza. Właściciel zadbał o nietuzinkowy wygląd auta a my podnieśliśmy moc do 146 KM i 320 Nm.

Skoda Octavia 1.9 TDI BJB

Skoda Octavia 1.9 TDI BJB wykres

Renault Megane II 1.9 DCI

11.05.2010

Renault Megane II 1.9 DCI 2004r. seria 123 KM i 312 Nm - po modyfikacji 149 KM i 360 Nm.

Renault Megane II 1.9 DCI

Renault Megane II 1.9 DCI wykres

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD

11.05.2010

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD 2004r. seria 133 KM i 305 Nm - tuning 160 KM i 353 Nm.

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD wykres

Peugeot 307 1.6 HDI

08.05.2010

Kolejny Peugeot 307 z Żuromina, tym razem 1.6 HDI 2007r. seria 90 KM i 215 Nm -po tuningu 111 KM i 251 Nm.

Peugeot 307 1.6 HDI

Peugeot 307 1.6 HDI wykres

Golf V 1.9 TDI BKC

24.04.2010

Czarny Golf V 1.9 TDI BKC 2005r. stosunkowo mocny w serii 112 KM / 279 Nm zamiast katalogowych 105 koni i 250 Nm. Po tuningu 140 KM i 318 Nm.

Golf V 1.9 TDI BKC

Golf V 1.9 TDI BKC wykres

Mercedes E-Class E220 CDI

20.04.2010

Mercedes E-Class E220 CDI 2003r. Katalogowo 150 KM / 340 Nm, hamownia wykazała w serii 147,5 KM / 334 Nm. Po tuningu osiągnęliśmy wynik 169 KM i 400 Nm.

Ugięcie wykresu w okolicach 2500 obr/min wynika z problemów z utrzymaniem tylno napędowego auta na rolkach hamowni. Zauważyliśmy że tylno napędowe (RWD) auta o wysokim momencie obrotowym 370-400 Nm wymagają zastosowania dodatkowych mocowań które zlikwidują widoczny uślizg. Nie wystarczające okazało się mocowanie tyłu auta za pomocą 2 taśm oraz podłożenie klinów pod przednie koła. Inaczej jest z autami przednio napędowymi (FWD) ale te mocujemy za pomocą 4 taśm, stalowej linki do tyłu pojazdu, ale przede wszystkim wydatnie je stabilizuje zaciągnięcie hamulca ręcznego. W Mercedesie, BMW innych tylnia oś musi się kręcić i nie można użyć ręcznego... dlatego kolejne auta (RWD) będą mocowane przy użyciu dodatkowych kotw.

Mercedes E-Class E220 CDI

Mercedes E-Class E220 CDI wykres

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

15.04.2010

Kolejna Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN 2007r. przyjechała do nas z Torunia. Wyjątkowo zadbany egzemplarz ładnie trzymający parametry seryjne, pierwszy pomiar na hamowni: 173 KM i 353 Nm. Octavia była szybka już w serii... a po modyfikacji uzyskała prawie 200 KM ! - dokładnie 198 KM i 395 Nm  nie trzeba chyba dodawać że teraz mknie jak strzała.

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN wykres