GALERIA

Fiat Bravo 1.9 Multijet

17.06.2010

150-sięcio konny Fiat Bravo 1.9 Multijet z 2008r. to już w serii stosunkowo żwawe auto, a po tuningu ma 177 KM i 378 Nm.

Fiat Bravo 1.9 Multijet

Fiat Bravo 1.9 Multijet wykres

Audi A3 1.9 TDI ALH

11.06.2010

Audi A3 1.9 TDI ALH przyjechało z Malborka na naprawę mapy startowej (ciężkie zapalanie na rozgrzanym silniku) jednak przy okazji właściciel zdecydował się na podniesienie mocy. Obecnie Audi legitymuje się mocą 116 KM i 264 Nm.

Audi A3 1.9 TDI ALH

Audi A3 1.9 TDI ALH wykres

Skoda Octavia 1.9 TDI BJB

02.06.2010

Dziś odwiedziła nas Octavia 1.9 TDI BJB 2005r. z Grudziądza. Właściciel zadbał o nietuzinkowy wygląd auta a my podnieśliśmy moc do 146 KM i 320 Nm.

Skoda Octavia 1.9 TDI BJB

Skoda Octavia 1.9 TDI BJB wykres

Renault Megane II 1.9 DCI

11.05.2010

Renault Megane II 1.9 DCI 2004r. seria 123 KM i 312 Nm - po modyfikacji 149 KM i 360 Nm.

Renault Megane II 1.9 DCI

Renault Megane II 1.9 DCI wykres

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD

11.05.2010

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD 2004r. seria 133 KM i 305 Nm - tuning 160 KM i 353 Nm.

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD

Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD wykres

Peugeot 307 1.6 HDI

08.05.2010

Kolejny Peugeot 307 z Żuromina, tym razem 1.6 HDI 2007r. seria 90 KM i 215 Nm -po tuningu 111 KM i 251 Nm.

Peugeot 307 1.6 HDI

Peugeot 307 1.6 HDI wykres

Golf V 1.9 TDI BKC

24.04.2010

Czarny Golf V 1.9 TDI BKC 2005r. stosunkowo mocny w serii 112 KM / 279 Nm zamiast katalogowych 105 koni i 250 Nm. Po tuningu 140 KM i 318 Nm.

Golf V 1.9 TDI BKC

Golf V 1.9 TDI BKC wykres

Mercedes E-Class E220 CDI

20.04.2010

Mercedes E-Class E220 CDI 2003r. Katalogowo 150 KM / 340 Nm, hamownia wykazała w serii 147,5 KM / 334 Nm. Po tuningu osiągnęliśmy wynik 169 KM i 400 Nm.

Ugięcie wykresu w okolicach 2500 obr/min wynika z problemów z utrzymaniem tylno napędowego auta na rolkach hamowni. Zauważyliśmy że tylno napędowe (RWD) auta o wysokim momencie obrotowym 370-400 Nm wymagają zastosowania dodatkowych mocowań które zlikwidują widoczny uślizg. Nie wystarczające okazało się mocowanie tyłu auta za pomocą 2 taśm oraz podłożenie klinów pod przednie koła. Inaczej jest z autami przednio napędowymi (FWD) ale te mocujemy za pomocą 4 taśm, stalowej linki do tyłu pojazdu, ale przede wszystkim wydatnie je stabilizuje zaciągnięcie hamulca ręcznego. W Mercedesie, BMW innych tylnia oś musi się kręcić i nie można użyć ręcznego... dlatego kolejne auta (RWD) będą mocowane przy użyciu dodatkowych kotw.

Mercedes E-Class E220 CDI

Mercedes E-Class E220 CDI wykres

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

15.04.2010

Kolejna Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN 2007r. przyjechała do nas z Torunia. Wyjątkowo zadbany egzemplarz ładnie trzymający parametry seryjne, pierwszy pomiar na hamowni: 173 KM i 353 Nm. Octavia była szybka już w serii... a po modyfikacji uzyskała prawie 200 KM ! - dokładnie 198 KM i 395 Nm  nie trzeba chyba dodawać że teraz mknie jak strzała.

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN

Skoda Octavia RS 2.0 TDI BMN wykres

Mercedes E-Class E200 CDI

12.04.2010

Mercedes E-Class E200 CDI 2005r. okazał się autem o dużym potencjale.. seria 122 KM i 260 Nm. Po naszej modyfikacji 150 KM i 342 Nm !

Mercedes E-Class E200 CDI

Mercedes E-Class E200 CDI wykres