BMW E90 2.0d
28.09.2010
Kolejne BMW E90 2.0d 2007r. seria 158 KM i 329 Nm po wynik po modyfikacji: 190 KM i 384 Nm.
Skoda Octavia II 1.9 TDI BXE, Audi A4 1.9 TDI BKE
27.09.2010
Dzisiejszego dnia odwiedziły 2 auta Octavia II 1.9 TDI BXE 2010r. z Płocka i Audi A4 1.9 TDI BKE 2004r.z Ostródy.
Octavia z przebiegiem zaledwie 4000 km miała "bonus" zamiast katalogowych 105 KM hamownia pokazała 113 KM / 263 Nm wynik po tuningu 140 KM i 314 Nm.
Audi seryjnie miało mieć 115 KM, również okazało się silniejsze pomiar w serii ujawnił 120 KM / 303 Nm. Po tuningu 149 KM i 360 Nm.
Audi A4 1.9 TDI AWX
25.09.2010
Audi A4 1.9 TDI AWX 2001r. z Torunia. Auto miało zużyty przepływomierz który obniżał moc do 119 KM. Wykres 1 - parametry wyjściowe 119 KM / 300 Nm. Po wymianie na sprawny 130 KM i 312 Nm ! Następnie napisany został program a wynik Audi po modyfikacji ( wykres 2 ) 160 KM i 378 Nm. Dzięki tym zabiegom w ciągu jednego dnia Audi poprawiło parametry o 41 KM i 78 Nm !
BMW E46 2.0d
18.09.2010
Następne BMW E46 2.0d 2002r. tym razem z Piły. Auto ogólnie w niezłej kondycji... chociaż hamownia wykazała niedobór 10 KM i 30 Nm. Po tuningu 170 KM i 340 Nm.
BMW E46
25.08.2010
BMW E46 2003r.to kolejne auto z Nowego Miasta Lubawskiego i kolejne BMW. Seria 152 KM i 338 Nm - tuning 182 KM / 374 Nm.
BMW E90
10.08.2010
BMW E90 2005r. seria 155 KM i 330 Nm - po tuningu 180 KM i 389 Nm. Przybyło 25 KM i 58 Nm !
Peugeot 607 2.0 HDI
27.07.2010
Flagowa limuzyna Peugeota model 607 2.0 HDI 2003r. przybyła na modyfikację z Wielkiej Brytanii. Seria 102 KM i 242 Nm po modyfikacji: 130 KM i 289 Nm.
VW Passat B6 1.9TDI BKC
23.07.2010
Passat B6 1.9TDI BKC 2006r. z Norwegii bardzo silny w serii 120 KM / 277 Nm po tuningu 147 KM / 332 Nm.
Mercedes Vito 111CDI
19.07.2010
Kolejny bus tym razem Mercedes Vito 111CDI 2004r. -przed modyfikacją 109 KM i 260 Nm, po programie 133 KM i 326 Nm.
VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY
09.07.2010
Dziś poprawialiśmy kolejne auto tuningowane wcześniej przez firmę "krzak" należącą do... Pana "X", tym razem okolic Poznania. Firmę jakich dziś w Polsce nie brakuję -działającą bez hamowni, wgrywającą za połowę ceny badziewne programy. VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY. Wynik modyfikacji "X-a" na hamowni: 156 KM i 327 Nm - po wgraniu serii zmierzyliśmy parametry na fabryczne: 142 KM i 280 Nm. Ostatecznie auto odjechało z wynikiem 167 KM i 340 Nm naszego autorstwa. Przyrost w stosunku do serii wyniósł : 25 KM i 60 Nm.