GALERIA

BMW E91 320d

13.09.2012

BMW E91 320d 2005r. z automatyczną skrzynią biegów - hamownia pokazała w serii lekki niedobór mocy 147 KM i 327 Nm. Nieczęsto hamujemy auta z automatem dlatego że bardzo trudno się je mierzy. Po tuningu BMW odzyskało werwę, pomiar dał wynik: 180 KM i 376 Nm !

BMW E91 320d

BMW E91 320d wykres

VW Caddy 1.9 TDI BSU

06.09.2012

VW Caddy 1.9 TDI BSU z 2008r. - to przykład zdławionej fabrycznie jednostki napędowej. Seria zamiast katalogowych 75 KM okazała się mocniejsza: 84 KM i 200 Nm. Po pierwszej modyfikacji osiągnęliśmy wynik ( na wykresie przerywana linia ): 130 KM i 262 Nm. Jednak po uzgodnieniu z właścicielem modyfikacja została skorygowana do 119 KM i 242 Nm.

VW Caddy 1.9 TDI BSU

VW Caddy 1.9 TDI BSU wykres

Seat Toledo 1.9 TDI ASV

05.09.2012

Seat Toledo 1.9 TDI ASV 2003r. bardzo zadbany egzemplarz z Bydgoszczy. Seria mocna: 117 KM i 251 Nm, po modyfikacji 132 KM i 287 Nm.

Seat Toledo 1.9 TDI ASV

Seat Toledo 1.9 TDI ASV wykres

Vauxhall Vectra 1.9 CDTi

03.09.2012

Vauxhall Vectra 1.9 CDTi 120 KM z 2007r. -to kolejne auto z Wielkiej Brytanii   które nas odwiedziło w ostatnich dniach. W serii Vectra okazała się nadzwyczajnie mocna:133 KM i 313 Nm !. Podejrzewaliśmy nawet że auto już jest po niewielkim tuningu wykonanym w U.K.- jednak po pobraniu oprogramowania, okazało się ono zupełnie seryjne. Pierwsza próba modyfikacji dała wynik 160 KM i 370 Nm (mod1), następnie zdjęliśmy trochę paliwa ostatecznie pozostawiając wynik na poziomie 159 KM i 364 Nm (mod2).

Vauxhall Vectra 1.9 CDTi

Vauxhall Vectra 1.9 CDTi  wykres

Renault Laguna III 2.0 dci

24.08.2012

Renault Laguna III 2.0 dci 2008r. - auto przyjechało z Elbląga. Na hamowni najnowsza Laguna pokazała 146 KM i 316 Nm, po tuningu 168 KM i 380 Nm ! Ugięcie wykresu w okolicy 2900 obr/min wynika prawdopodobnie z trudności w mocowaniu tego auta na hamowni - samo luzujący się elektryczny hamulec ręczny. Przez co auto balansuje na linach mocujących i po osiągnięciu max. momentu obrotowego na ułamek sekundy odpycha się od rolek.

Renault Laguna III 2.0 dci

Renault Laguna III 2.0 dci wykres

Passat 1.9 TDi AVB

18.08.2012

Passat 1.9 TDi AVB 2002r. z Katowic. W serii auto posiadało 106 KM i 257 Nm, po tuningu Passat znacznie się ożywił i legitymuje się mocą: 132 KM oraz momentem obrotowym: 312 Nm !

Passat 1.9 TDi AVB

Passat 1.9 TDi AVB wykres

Honda Accord 2.2 CTDi

16.08.2012

Honda Accord 2.2 CTDi 2005r. -przyjechała z Wielkiej Brytanii. W serii Honda miała lekki niedobór mocy 136  zamiast katalogowych 140 KM. Po tuningu osiągnęliśmy: 173 KM i 370 Nm !

Honda Accord 2.2 CTDi

Honda Accord 2.2 CTDi wykres

Skoda Octavia 1.9 TDI BKC

06.08.2012

Octavia 1.9 TDI BKC 2005r. Bardzo zadbany egzemplarz. Seria pokazała 114 KM i 281 Nm, po modyfikacji 143 Km i 321 Nm.

Skoda Octavia 1.9 TDI BKC

Skoda Octavia 1.9 TDI BKC wykres

Passat 1.9 TDI AFN

02.08.2012

Passat 1.9 TDI AFN przyjechał z Wielkiej Brytanii. Właściciel zadbał o wygląd zewnętrzny - auto obniżone, przyciemnione szyby, zmieniony gril - a my poprawiliśmy osiągi. Seria 115 KM i 233 Nm , tuning 134 KM i 286 Nm.

Passat 1.9 TDI AFN

Passat 1.9 TDI AFN wykres

Skoda Fabia II 1.4 TDI

25.07.2012

Skoda Fabia II 1.4 TDI z 2009r. Auto na rzeszowskich tablicach, jednak przyjechało do nas z Bydgoszczy ( 110 km a nie jakby sugerowały numery 470 km ). Seria: 83 KM i 202 Nm, po tuningu: 98 KM i 243 Nm.

Skoda Fabia II 1.4 TDI

Skoda Fabia II 1.4 TDI wykres