GALERIA

Renault Megane II 1.5 DCI

15.12.2012

Reno Megane II 1.5 DCI 2007r. na francuskich numerach przyjechało z Gdańska. Na fabrycznym programie hamownia pokazała: 88 KM i 208 Nm. Po modyfikacji osiągnęliśmy: 108 KM i 240 Nm !

Renault Megane II 1.5 DCI

Renault Megane II 1.5 DCI wykres

Ford Galaxy 1.9 TDI ASZ

24.11.2012

Siedmiomiejscowy Ford Galaxy 1.9 TDI ASZ z 2005r. -to już seryjnie dość szybki van. Auto przyjechało na tuning  z woj. dolnośląskiego. Na fabrycznym programie hamownia pokazała aż 144 KM i 322 Nm, po modyfikacji osiągnęliśmy 169 KM i 375 Nm !

Ford Galaxy 1.9 TDI ASZ

Ford Galaxy 1.9 TDI ASZ wykres

Passat 1.9 TDI AJM

15.11.2012

Passat 1.9 TDI AJM 1999r. Seria 108 KM i 265 Nm - po tuningu 141 KM i 325 Nm.

Passat 1.9 TDI AJM

Passat 1.9 TDI AJM wykres

Skoda Octavia 1.9 TDI BXE

02.11.2012

Octavia 1.9 TDI BXE 2007r. 4x4 przyjechała na tuning z Torunia. Pomiar w serii pokazał zaledwie 102 KM i 240 Nm, następnie ustawiliśmy rozregulowaną synchronizację wałka PD i hamownia pokazała 111 KM. Po modyfikacji  programu sterownika udało się osiągnąć: 135 KM i 300 Nm.

 

Skoda Octavia 1.9 TDI BXE

Skoda Octavia 1.9 TDI BXE wykres

Fiat Grande Punto 1.3 JTD

26.10.2012

Fiat Grande Punto 1.3 JTD 2007r. seria 72 KM i 180 Nm. Pierwsza modyfikacja dała 88 KM i 210 Nm (przerywane linie na wykresie), kolejne podejście dało 94 KM i 222 Nm.

Fiat Grande Punto 1.3 JTD

Fiat Grande Punto 1.3 JTD wykres

VW Bora 1.9 TDI AHF

16.10.2012

VW Bora 1.9 TDI AHF 99r. - pomiar auta na hamowni ujawnił bardzo słabą serię (wykres 1, cieńsze linie) zaledwie 94 KM i 177 Nm. Diagnostyka ujawniła zbyt nisko ustawioną dawkę paliwa (ktoś majstrował przy nastawniku pompy). Regulacja dawki przyniosła rezultat: 105,8 KM i 208 Nm (wykres 1, grube linie ) Auto bardzo ożyło! Następnie został napisany program i końcowy wynik to: 129,5 KM i 261 Nm ! Bora wyjechała od nas mocniejsza o 35 KM i 84 Nm !

VW Bora 1.9 TDI AHF

VW Bora 1.9 TDI AHF wykres

VW Bora 1.9 TDI AHF wykres 2

Seat Toledo 1.9 TDI AHF

04.10.2012

Seat Toledo 1.9 TDI AHF bardzo mocna seria 121 KM i 251 Nm - po modyfikacji: 147 KM i 302 Nm !

Seat Toledo 1.9 TDI AHF

Seat Toledo 1.9 TDI AHF wykres

Seat Leon II 1.9TDI BKC

19.09.2012

Seat Leon II 1.9TDI BKC z 2006r. - po lekkiej modyfikacji mechanicznej na zachodzie ( pakiet sportowy zawieszenie, wydech itd ) okazał się bardzo mocny w serii: 120 KM i 290 Nm. Po modyfikacji oprogramowania osiągnęliśmy: 150 KM i 330 Nm !

Seat Leon II 1.9TDI BKC

Seat Leon II 1.9TDI BKC wykres

BMW E91 320d

13.09.2012

BMW E91 320d 2005r. z automatyczną skrzynią biegów - hamownia pokazała w serii lekki niedobór mocy 147 KM i 327 Nm. Nieczęsto hamujemy auta z automatem dlatego że bardzo trudno się je mierzy. Po tuningu BMW odzyskało werwę, pomiar dał wynik: 180 KM i 376 Nm !

BMW E91 320d

BMW E91 320d wykres

VW Caddy 1.9 TDI BSU

06.09.2012

VW Caddy 1.9 TDI BSU z 2008r. - to przykład zdławionej fabrycznie jednostki napędowej. Seria zamiast katalogowych 75 KM okazała się mocniejsza: 84 KM i 200 Nm. Po pierwszej modyfikacji osiągnęliśmy wynik ( na wykresie przerywana linia ): 130 KM i 262 Nm. Jednak po uzgodnieniu z właścicielem modyfikacja została skorygowana do 119 KM i 242 Nm.

VW Caddy 1.9 TDI BSU

VW Caddy 1.9 TDI BSU wykres