GALERIA

Audi A3 2.0 TDI BMM

12.05.2018

Audi A3 2.0 TDI BMM przyjechało na tuning z Koszalina - kolejny nasz stały klient !  W serii Audi pokazało: 142 KM i 345 Nm, chiptuning dał wynik: 164 KM i 403 Nm !

Audi A3 2.0 TDI BMM

Audi A3 2.0 TDI BMM

VW Transporter T5 1.9 TDI BRS

28.04.2018

VW Transporter T5 1.9 TDI BRS 2006r. -to kolejne auto naszego kolegi Jacka, które tuninguje w naszej firmie. Pomiar w serii dał wynik: 114 KM i 259 Nm, po tuningu: 145 KM i 313 Nm !

VW Transporter T5 1.9 TDI BRS

VW Transporter T5 1.9 TDI BRS

 

Audi A6 2.0 TDI CAHA

20.04.2018

Audi A6 2.0 TDI CAHA 2009r. z Kołobrzegu. Bardzo zadbany egzemplarz, seria wyszła: 172 KM i 376 Nm, po modyfikacji softu: 202 KM i 427 Nm !

Audi A6 2.0 TDI CAHA

Audi A6 2.0 TDI CAHA

Opel Astra 1.7 CDTI

06.04.2018

Opel Astra 1.7 CDTI 110 KM  2012r. Astra na bydgoskich numerach z lekkim niedoborem mocy: 106 KM i 257 Nm, po modyfikacji softu: 135 KM i 330 Nm ! - znaczna różnica , auto jedzie zdecydowanie lepiej na każdym biegu !

Opel Astra 1.7 CDTI

Opel Astra 1.7 CDTI

Opel Insignia 2.0 CDTI

04.04.2018

Opel Insignia 2.0 CDTI 130 KM 2010 r. Seria z lekkim niedoborem mocy: 128 KM i 336 Nm, po tuningu wyszło: 175 KM i 393 Nm !

Opel Insignia 2.0 CDTI

Opel Insignia 2.0 CDTI

Audi A4 2.0 TDI CAGA

27.03.2018

Audi A4 2.0 TDI CAGA 2009r. z Niemiec. Seria: 140 KM i 330 Nm, po tuningu osiągnęliśmy: 172 KM i 396 Nm ! Jazda próbna wypadła świetnie, teraz Audi nieźle się uwija.

Audi A4 2.0 TDI CAGA

Audi A4 2.0 TDI CAGA

Ford Mondeo 1.6 TDCi

20.03.2018

Ford Mondeo 1.6 TDCi 2011r. z Golubia Dobrzynia. Seria nie za mocna: 103 KM i 264 Nm, po tuningu: 125 KM i 301 Nm !

Ford Mondeo 1.6 TDCi

Ford Mondeo 1.6 TDCi

Mazda CX7 2.2 D

19.03.2018

Mazda CX7 2.2 D 2010r. z Iławy. Pomiar na hamowni w serii dał wynik: 165 KM i 390 Nm, po modyfikacji wyszło: 193 KM 446 Nm ! Ciekawe auto - ciche, wygodne i szybkie - przyjemnie się nim podróżuje.

Mazda CX7 2.2 D

Mazda CX7 2.2 D

Audi A3 2.0 TDI CFFB

15.03.2018

Audi A3 2.0 TDI CFFB 2011r. z Iławy. Ciekawy przypadek - normalnie te silniki wychodzą nam na ok. 175 KM i 390-400 Nm - a tu niespodzianka!. Audi już w serii miało wysoki wynik: 148 KM i 350 Nm!. Pierwsza modyfikacja dała wynik aż: 193 KM i 427 Nm (przerywane linie na wykresie) - według naszego doświadczenia to za wysoko jak na ten silnik. Następnie przeprowadziliśmy 2 korekty w dół i ostatecznie stanęło na: 190 KM i 408 Nm. Priorytetem było obniżenie momentu obrotowego, bo gdy jest on zbyt wysoki, bywa zabójczy dla diesli.

Audi A3 2.0 TDI CFFB

Audi A3 2.0 TDI CFFB

Opel Movano 2.3 CDTI

09.03.2018

Opel Movano 2.3 CDTI  2011r. na sterowniku Bosch EDC17C11. Pomiar w serii dał wynik: 128 KM i 316 Nm, chiptuning: 151 KM i 380 Nm !

Opel Movano 2.3 CDTI

Opel Movano 2.3 CDTI