GALERIA

Seat Altea FreeTrack 2.0 TDI

12.04.2017

Seat Altea FreeTrack 2.0 TDI BMN 2007r. -to rzadko spotykane auto, przyjechało do nas aż z Gołdapi 280 km ! Seria: 169 KM i 361 Nm, po tuningu: 195 KM i 408 Nm!

Seat Altea FreeTrack 2.0 TDI

Seat Altea FreeTrack 2.0 TDI wykres

Audi A4 2.0 TDI

07.04.2017

Audi A4 2.0 TDI CAGA 2009r. z Rypina. Pomiar w serii wykazał lekki niedobór mocy: 136 KM i 317 Nm, po tuningu: 167 KM i 380 Nm !

Audi A4 2.0 TDI

Audi A4 2.0 TDI wykres

VW Passat B6 2.0 TDI

06.04.2017

Passat B6 2.0 TDI CBBB 2008r. z Golubia Dobrzynia. Silnik na Common Railu 170 KM - hamownia pokazała: 171 KM i 362 Nm, po modyfikacji softu wyszło nam: 210 KM i 412 Nm!

VW Passat B6 2.0 TDI

VW Passat B6 2.0 TDI  wykres

Audi A6 3.0TDI CLAA

27.08.2016
Śliczne Audi A6 3.0 TDI CLAA 2012r. zawitało do nas w Sobotę. Seria mocna: 215 KM i 480 Nm, po tuningu: 250 KM i 569 Nm ! Warto tuningować te auta, dopiero po programie jeżdżą tak jak powinny !

Audi A6 3.0TDI CLAAAudi A6 3.0TDI CLAA wykres

Audi A6 3.0TDI CLAB

13.03.2017 

Audi A6 3.0TDI CLAB 2012r. z manualną 6-cio biegową skrzynią i napędem na przednią oś, przyjechało na modyfikację z Westfalii w Niemczech. Seria zaledwie: 204 KM i 415 Nm, wynik po tuningu: 245 KM i 525 Nm! Teraz nareszcie Audi przyspiesza jak prawdziwe V6 3.0 TDI !

Audi A6 3.0TDI CLAB

Audi A6 3.0TDI CLAB wykres

VW Jetta 2.0 TDI

06.03.2017

VW Jetta 2.0 TDI CUUA 110 KM 2014r. z Warszawy. Seria wykazała się lekkim bonusem:117 KM i 270 Nm, po modyfikacji wyszło: 167 KM i 347 Nm !

VW Jetta 2.0 TDI

VW Jetta 2.0 TDI wykres

Renault Trafic 2.0 dci

03.03.2017

Renault Trafic 2.0 dci 2010r. z Tucholi. Seria:86 KM i 232 Nm, to zdecydowanie niewiele na tak duże auto, po modyfikacji oprogramowania wyszło: 127 KM  i 312 Nm ! Teraz Renówka jedzie zdecydowanie lepiej !

Renault Trafic 2.0 dci

Renault Trafic 2.0 dci  wykres

Audi A6 1.8 T ANB

02.03.2017

Czasem starsze auto z silnikiem benzynowym też potrafi miło zaskoczyć... Audi A6 1.8 T ANB 150 KM 2000r.z Olsztyna. Seria: 154KM i 221 Nm, po modyfikacji: 185 KM i 266 Nm!

Audi A6 1.8 T ANB

Audi A6 1.8 T ANB wykres

Skoda Roomster 1.9 TDI

01.03.2017 

Pierwsze auto w Marcu: Skoda Roomster 1.9 TDI BSW 2008r. z Warszawy. W serii lekki bonus: 114 KM i 259 Nm, po modyfikacji: 140 KM i 322 Nm ! Najczęściej przy tuningu staramy się wypracować zadawalający i bezpieczny dla auta wynik. Nigdy nikomu nie obiecujemy ( tak jak to czynią inne firmy ) zmniejszonego zużycia paliwa - jeżeli auto po tuningu spala mniej bardzo nas to cieszy ale priorytetem jest aby zużycie paliwa nie było znacząco wyższe... Tym razem klient w drodze powrotnej do Warszawy dokonał ciekawych pomiarów i spostrzeżeń a informacjami tymi podzielił się z nami poprzez "SMS". Pozwoliliśmy sobie wkleić treść tej wiadomości która jak sądzimy zaciekawi też inne osoby zastanawiające się nad celowością podniesienia mocy i ewentualnymi konsekwencjami. Oto oryginalna treść SMSa:

"Hej. Ja już w Warszawie. Odnośnie tej Skody Roomster BSW :) Więc tak… wcześniej ledwo osiągałem fabryczne 180km/h, teraz bez problemu… był duży wiatr więc udało mi się bujnąć do 196 km/h ;) Co do spalania… wcześniej jak jechałem 90 km/h to nie szło za Chiny ludowe zejść poniżej 5.2l, do Chorwacji 110 km/h średnio 6.5 l a przy 120km/h nie szło mniej jak 7.0 i tak to był rekord.. Dziś zmierzyłem po ok.30-40 km z każdego odcinka i  tak: przy 85km/h wyszło 3.9l i mam filmik jak chcesz to podeślę, przy 100km/h 4.5l. Przy 110 km/h 5.5l, przy 120 km/h 6.2l i przy 140km/h równo 8l. Najważniejsze że zalałem pod korek i potem w Warszawie dolałem, w zasadzie się zgadza w granicach błędu pomiarowego, według licznika spaliło 18 litrów a weszło 19."

Skoda Roomster 1.9 TDI

Skoda Roomster 1.9 TDI wykres

Suzuki Grand Vitara

23.02.2017

Kolejne auto z poza koncernu VW - którego to wyrobów tuningujemy najwięcej. Tym razem Suzuki Grand Vitara 2007r. z Iławy. Pomiar serii ujawnił: 131 KM i 293 Nm, po tuningu wyszło: 165 KM i 342 Nm !

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara wykres