GALERIA

VW Passat B7 2.0 TDI

15.12.2016

Dziś odwiedził nas Passat B7 2.0 TDI CFFB 2011r. Seria: 142 KM i 326 Nm, po modyfikacji wyszło: 170 KM i 386 Nm! Auto przyjechało na tuning z Konina to jest ponad 180km - dziękujemy za zaufanie !

VW Passat B7 2.0 TDI

VW Passat B7 2.0 TDI wykres

Citroen C5 2.0 HDI

12.12.2016

Citroen C5 2.0 HDI 2006r. na sterowniku Siemens SiD803A. Seria: 136 KM i 329 Nm, wynik po tuningu:164 KM i 376 Nm!

Citroen C5 2.0 HDI

Citroen C5 2.0 HDI wykres

VW Golf VI 2.0 TDI

30.11.2016

Ostanie auto w Listopadzie to Golf VI 2.0 TDI CBDC 110 KM 2009r. Pomiar w serii ujawnił mały bonus: 115 KM i 265 Nm, po modyfikacji softu wyszło: 160 KM i 372 Nm ! Auto bardzo dobrze utrzymane raptem 85 tyś.km przebiegu, teraz będzie również fajnie jeździło.

VW Golf VI 2.0 TDI

VW Golf VI 2.0 TDI wykres

Audi A3 1.9 TDI

24.11.2016

Audi A3 1.9 TDI BLS 2008r. - przyjechało na tuning z Grudziądza. W czasie diagnostyki okazało się że ma synchronizację wałków ustawioną na -4,4 stopnia. Pomiar na hamowni dał wynik:102 KM i 263 Nm, kolejny pomiar po ustawianiu synchronizacji wałków: 108 KM i 270 Nm (na wykresie przerywane linie). Następnie zmodyfikowaliśmy soft Audi i ostatecznie wyszło:130 KM i 327 Nm!

Audi A3 1.9 TDI

Audi A3 1.9 TDI wykres

VW Golf VI Plus 2.0 TDI

10.11.2016

Dziś odwiedził nas Golf VI Plus silnik 2.0 TDI CBDC - to ciekawa jednostka zdławiona fabrycznie ze 140 do 110 KM. Dzięki temu jednostki te mają ponadprzeciętny potencjał. Pomiar w serii dał wynik: 116 KM i zaledwie: 221 Nm. Golf rozpędzał się... mozolnie. Po modyfikacji oprogramowania wyszło: 155 KM i 357 Nm ! -teraz jedzie !

VW Golf VI Plus 2.0 TDI

VW Golf VI Plus 2.0 TDI wykres

Peugeot 508 SW 2.0HDI

24.10.2016

Dziś trafiliśmy na ciekawe francuskie auto: Peugeot 508 SW 2.0HDI z 2012r. W serii Pug ujawnił bonus: 168 KM i 366 Nm zamiast katalogowych (163/340), po modyfikacji wyszło: 190 KM i 412 Nm!

Peugeot 508 SW 2.0HDI

Peugeot 508 SW 2.0HDI wykres

Mazda 6 2.0d

10.10.2016 

Odwiedziła nas Mazda 6 2.0d - auto z 2008r na Szwedzkich tablicach. Seria: 141 KM i 354 Nm, po modyfikacji osiągnęliśmy: 164 KM i 396 Nm! Już w serii producent celowo przesunął wysoki moment obrotowy powyżej 2200 obr/min, dlatego że sprzęgła w tych samochodach nie są zbyt mocne. Nie warto więc po modyfikacji wychodzić powyżej 400 Nm.

Mazda 6 2.0d

Mazda 6 2.0d wykres

Seat Alhambra 2.0 TDI

26.09.2016 

Seat Alhambra 2.0 TDI CFFB 2012r. to kolejne naprawdę fajne auto które powierzono nam w ostatnich dniach. Alhambra przyjechała na tuning aż z Gołdapi czyli 280 km!. Dziękujemy i Pozdrawiamy ! Seria: 137 KM i 321 Nm, wynik po modyfikacji: 171 KM i 376 Nm!

Seat Alhambra 2.0 TDI

Seat Alhambra 2.0 TDI wykres

Skoda Octavia III

22.09.2016

Skoda Octavia III 2013r. to kolejne auto z silnikiem 1.6 TDI -tym razem sterownik i układ wtryskowy Bosch. Oznaczenie silnika Octavii to CLHA. Seria wyszła: 102 KM i 252 Nm, modyfikacja softu przyniosła efekt w postaci: 138 KM i 310 Nm !

Skoda Octavia III

Skoda Octavia III wykres

BMW E60 3.0d

09.09.2016 

Kolejne BMW  -tym razem E60 3.0d 2007r. Seria z lekkim niedoborem mocy: 217 zamiast 235 KM, auto ładnie zareagowało na modyfikację oprogramowania i wyszło: 262 KM i 588 Nm!

BMW E60 3.0d

BMW E60 3.0d wykres