GALERIA

Audi A6 3.0TDI CLAB

13.03.2017 

Audi A6 3.0TDI CLAB 2012r. z manualną 6-cio biegową skrzynią i napędem na przednią oś, przyjechało na modyfikację z Westfalii w Niemczech. Seria zaledwie: 204 KM i 415 Nm, wynik po tuningu: 245 KM i 525 Nm! Teraz nareszcie Audi przyspiesza jak prawdziwe V6 3.0 TDI !

Audi A6 3.0TDI CLAB

Audi A6 3.0TDI CLAB wykres

VW Jetta 2.0 TDI

06.03.2017

VW Jetta 2.0 TDI CUUA 110 KM 2014r. z Warszawy. Seria wykazała się lekkim bonusem:117 KM i 270 Nm, po modyfikacji wyszło: 167 KM i 347 Nm !

VW Jetta 2.0 TDI

VW Jetta 2.0 TDI wykres

Renault Trafic 2.0 dci

03.03.2017

Renault Trafic 2.0 dci 2010r. z Tucholi. Seria:86 KM i 232 Nm, to zdecydowanie niewiele na tak duże auto, po modyfikacji oprogramowania wyszło: 127 KM  i 312 Nm ! Teraz Renówka jedzie zdecydowanie lepiej !

Renault Trafic 2.0 dci

Renault Trafic 2.0 dci  wykres

Audi A6 1.8 T ANB

02.03.2017

Czasem starsze auto z silnikiem benzynowym też potrafi miło zaskoczyć... Audi A6 1.8 T ANB 150 KM 2000r.z Olsztyna. Seria: 154KM i 221 Nm, po modyfikacji: 185 KM i 266 Nm!

Audi A6 1.8 T ANB

Audi A6 1.8 T ANB wykres

Skoda Roomster 1.9 TDI

01.03.2017 

Pierwsze auto w Marcu: Skoda Roomster 1.9 TDI BSW 2008r. z Warszawy. W serii lekki bonus: 114 KM i 259 Nm, po modyfikacji: 140 KM i 322 Nm ! Najczęściej przy tuningu staramy się wypracować zadawalający i bezpieczny dla auta wynik. Nigdy nikomu nie obiecujemy ( tak jak to czynią inne firmy ) zmniejszonego zużycia paliwa - jeżeli auto po tuningu spala mniej bardzo nas to cieszy ale priorytetem jest aby zużycie paliwa nie było znacząco wyższe... Tym razem klient w drodze powrotnej do Warszawy dokonał ciekawych pomiarów i spostrzeżeń a informacjami tymi podzielił się z nami poprzez "SMS". Pozwoliliśmy sobie wkleić treść tej wiadomości która jak sądzimy zaciekawi też inne osoby zastanawiające się nad celowością podniesienia mocy i ewentualnymi konsekwencjami. Oto oryginalna treść SMSa:

"Hej. Ja już w Warszawie. Odnośnie tej Skody Roomster BSW :) Więc tak… wcześniej ledwo osiągałem fabryczne 180km/h, teraz bez problemu… był duży wiatr więc udało mi się bujnąć do 196 km/h ;) Co do spalania… wcześniej jak jechałem 90 km/h to nie szło za Chiny ludowe zejść poniżej 5.2l, do Chorwacji 110 km/h średnio 6.5 l a przy 120km/h nie szło mniej jak 7.0 i tak to był rekord.. Dziś zmierzyłem po ok.30-40 km z każdego odcinka i  tak: przy 85km/h wyszło 3.9l i mam filmik jak chcesz to podeślę, przy 100km/h 4.5l. Przy 110 km/h 5.5l, przy 120 km/h 6.2l i przy 140km/h równo 8l. Najważniejsze że zalałem pod korek i potem w Warszawie dolałem, w zasadzie się zgadza w granicach błędu pomiarowego, według licznika spaliło 18 litrów a weszło 19."

Skoda Roomster 1.9 TDI

Skoda Roomster 1.9 TDI wykres

Suzuki Grand Vitara

23.02.2017

Kolejne auto z poza koncernu VW - którego to wyrobów tuningujemy najwięcej. Tym razem Suzuki Grand Vitara 2007r. z Iławy. Pomiar serii ujawnił: 131 KM i 293 Nm, po tuningu wyszło: 165 KM i 342 Nm !

Suzuki Grand Vitara

Suzuki Grand Vitara wykres

Fiat Sedici 1.9 JTD

20.02.2017 

Jakaś odmiana... Fiat Sedici 1.9 JTD 2007r. 120 KM. Seria wyszła na hamowni: 120 KM i 287 Nm, tuning: 141 KM i 337 Nm!

Fiat Sedici 1.9 JTD

Fiat Sedici 1.9 JTD wykres

Audi A6 3.0 TDI

01.02.2017 

Luty rozpoczęty: A6 3.0 TDI 2007r. z Działdowa. Seria: 236 KM i 449 Nm, po tuningu wyszło: 281 KM i 558 Nm !

Audi A6 3.0 TDI

Audi A6 3.0 TDI wykres

Audi A4 2.0 TDI

21.01.2017 

Kolejne powierzone nam Audi, tym razem A4 2.0 TDI CJCA 2013r. Multitronic na Warszawskich numerach. Seria z lekkim niedoborem mocy: 134 KM i 319 Nm, po modyfikacji programu Audi znacznie sie ożywiło a jego nowy wynik to: 175 KM i 407 Nm!

Audi A4 2.0 TDI

Audi A4 2.0 TDI wykres

Mercedes Sprinter 210 CDI

03.01.2017

Dziś trafił nam bardzo ciekawy temat: Mercedes Sprinter 210 CDI z 2012r. na sterowniku Delphi. 210 CDI ma fabrycznie tylko 95 KM, nasz egzemplarz ujawnił w serii: 99 KM i 267 Nm. Te auta mają wyjątkowo duży potencjał i po tuningu wyszło: 150 KM i 360 Nm !

Mercedes Sprinter 210 CDI

Mercedes Sprinter 210 CDI wykres