GALERIA

Golf III

11.08.2007

Golf III 1997r. AFN 110 KM po tuningu  135 KM i 283 Nm !

Golf III

Golf III wykres

Golf IV ASZ

09.08.2007

Golf IV 2002r. silnik ASZ 130 KM. Po tuningu 153 KM i 370 Nm . Na prostej wyciąga podobno około 230 km/h. 

Golf IV ASZ

Golf IV ASZ wykres

VW Transporter T4 2.5 TDI

26.07.2007

VW Transporter T4 2.5 TDI 1999r. wersja "ekologiczna" tylko 90 KM seria - po tuningu 114 KM i 260 Nm.
Włocławek - Brodnica 80 km.

VW Transporter T4 2.5 TDI

VW Transporter T4 2.5 TDI wykres

VW Passat TDI

16.07.2007

Kolejny VW Passat ożył ! TDI 90 KM, silnik AHU rok 1997r. Fabrycznie miał 93 KM, po napisanym u nas programie przybyło.. 20 KM.

VW Passat TDI

VW Passat TDI wykres

Volkswagen Passat 2004r.

24.06.2007

Volkswagen Passat 2004r.  fabrycznie miał 112 KM po tuningu 138 KM. Przyrost wyniósł 26 KM i 62 Nm. 
Gdynia - Brodnica 196 km.

Volkswagen Passat 2004r.

Volkswagen Passat 2004r. wykres

Passat TDI 2000r.

02.06.2007

W nasze ręce trafił Passat TDI 2000r. Jednostka napędowa 1.9 TDI 90KM o symbolu AHH - jest najbardziej podatna na tuning z  całej rodziny VW.  Silnik ten jest poszukiwany przez fanów sportowej jazdy. Na HAMOWNI okazało się że przedstawiany egzemplarz miał seryjnie 101 KM zamiast katalogowych 90KM ! Stosunkowo delikatny program wydobył z AHH dodatkowe 25KM i prawie 80Nm !! Teraz to naprawdę całkiem szybkie auto ! Mława - Brodnica 77 km.

Passat TDI 2000r.

Passat TDI 2000r. wykres

Volkswagen Golf MK2

09.04.2007

Niezwykły, jeden z najszybszych Golfów II w Polsce na naszej hamowni!! Volkswagen Golf  MK2 1.6TD 1992r seryjnie zaledwie 59 KM, po modyfikacjach mechanicznych dokonanych przez właściciela, 17.03.2007 osiąga 102 KM. Natomiast najnowszy wynik po wymianie pompy paliwowej na wydajniejszą to aż 121KM i 276Nm !!

Volkswagen Golf  MK2

Volkswagen Golf  MK2 wykres

VW Vento 2.0

26.08.2006

Zamieszczamy wykres z hamowni przedstawiający -wynik badania VW Vento 2.0 benzyna / gaz LPG. Auto miało założoną sekwencyjną instalację gazową. Na wykresie widać różnice mocy na obu rodzajach paliwa. Prawidłowo założona i wyregulowana instalacja sprawiła że różnice nie są duże. Na gazie Vento miało zaledwie 7 KM i 10 Nm mniej niż na benzynie. Zapraszamy na podobne badania - dowiesz się jak spisali się instalatorzy gazu w Twoim aucie!

VW Vento 2.0-wykres