GALERIA

Audi A4 2.0 TDI CJCC

23.03.2019

Audi A4 2.0 TDI CJCC 2014r. z Iławy. Seria wyszła: 127 KM i 306 Nm, po tuningu osiągnęliśmy: 178 KM i 383 Nm ! Audi stało się dużo bardziej zwinne i poręczne.

BMW F36 2.0d

12.03.2019

BMW F36 2.0d 2014r. na Niemieckich tablicach. Seria: 174 KM i 380 Nm, po tuningu: 210 KM i 429 Nm ! Ładne autko a teraz całkiem zwinne !

 

Audi A4 2.0 TDI CJCC

09.03.2019

Audi A4 2.0 TDI CJCC 2013r. z Grudziądza. W serii mały bonus: 128 KM i 314 Nm, chip tuning: 178 KM i 397 Nm.

Opel Astra 1.7 CDTI

08.03.2019

Opel Astra 1.7 CDTI 2013r. z Kwidzyna. Pomiar w serii: 101 KM i 260 Nm, tuning dał wynik: 133 KM i 329 Nm !

 

VW Golf 1.6 TDI CAYB

07.03.2019

VW Golf 1.6 TDI CAYB 2012r. z Nowego Miasta Lubawskiego. Fabrycznie: 93 KM i 241 Nm, pomiar po tuningu: 126 KM i 300 Nm !

VW Tiguan 2.0 TDI CBAB

07.03.2019

VW Tiguan 2.0 TDI CBAB 2008r. z Działdowa. Seria: 140 KM i 345 Nm, po modyfikacji softu: 179 KM i 394 Nm !

VW Caddy 1.6 TDI CAYA

06.03.2019

VW Caddy 1.6 TDI CAYA 2014r. z Iławy. Pomiar seryjnego auta: 71 KM i 214 Nm, po tuningu: 118 KM i 280 Nm - to znaczna różnica. Auto wręcz nie do poznania !

 

Skoda Octavia 2.0 TDI CFHC

02.03.2019

Skoda Octavia  2.0 TDI CFHC 2012r. na Niemieckich numerach. Seria ujawniła ładny bonus: 150 KM i 355 Nm ( zamiast katalogowych 140 KM ). Po tuningu osiągnęliśmy: 179 KM i 413 Nm !

Tiguan 2.0 TDI DFGA

25.02.2019

Tiguan 2.0 TDI DFGA 2017r. na sterowniku EDC17C74. Seria pokazała wynik: 148 KM i 346 Nm, po modyfikacji programu wyszło: 178 KM i 411 Nm !

Opel Insignia 2.0 CDTI

21.02.2019 

Opel Insignia 2.0 CDTI 130KM 2012r. na sterowniku Bosch EDC17C59 (było trochę zabawy). Seria katalogowa: 132 KM i 335 Nm. Tuning zgodnie z życzeniem klienta: 160 KM i 397 Nm !